Sunday, May 3, 2020

Mirno more











Kada bih Te pitala za spas,
znam da milost mi je Tvoja dosta,
izobilje blaga Tvoga i blaženstva.
I sve ono što sad veže nas
duhovna je reda, povijest posta,
sva u jeku, Kriste, Ti prvenstva.

Otići ću jer će mene istjerati,
ali Duhu ništa to ne smeta
kao da sam jošte uvijek tu.
Nije više teško vjerovati,
duša ima dokaz pijeteta,
ona nosi sobom radost svu.

Polazim već sada, zato pjevam,
pjevajući stižu moje lađe
na sve svoje ciljeve i težnje;
kao uvijek, jedra im odijevam
jer su postale još čvršće građe,
jer su davno ispunile svoje čežnje.

Zato čas je ovaj Milost prevelika;
hvala Tebi, Kriste, za sve ovo
što me donijelo je Srcu Tvome
puno bliže nego vapaji i vika;
praštaj meni za sve staro i sve novo
što se nalazi na putu mome.
03.05.2020. 11:58

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts