Saturday, July 27, 2019

Trag u sjeni



Znat ćeš sve o prostorima
kojima je moje vrijeme vladalo
što mu kraj se bliži.
Tvoje srce dat će blagoslove zlotvorima
pred kojima nebo mi je padalo
i pokrivalo me svakoj krizi.


Sve ćeš spoznati o vremenu i času
koji bijahu mi ključni vez u luci
koja jedina je otvorena tajna.
I u vremenu se vječnost nasu,
i u svakoj otvorenoj ruci
nalazi se neka luka bajna.


Tako sad u duhu i u mome kraju
nalazi se luka i materija
iz koje mi opet niče cvijeće
koje procvalo bi ponekad u raju.
Vene moje vino su, a duh arterija
što treperi kao tinj od male svijeće.


Istina je jasan dokaz, veći je od mene
kao što je ona veća od svih dokazivanja
kojima bih samo potratila snagu.
Ja sam samo sjena one veće sjene,
majstorica simultanoga kazivanja,
dobro znam da stopa sam na nekom većem tragu.


Bijah kćerka, bijah zaručnica pa i majka,
ali koraci su moji nepredvidivi,
stope nestaju mi pa se vraćaju na trag.
Na me gotovo da nikada ne krene hajka,
ali srce mi je uvijek otvoreno da se divi
svakome tko bio bi mi drag.
27.07.2019. 17:54

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts