Sunday, July 28, 2019

Sladak život



Jeseni su obećale da će uvijek stići
da na vrijeme priprave se stvore,
preduvjeti da se kao gladni ptići
svi preda mnom o mom putu dogovore.


Već odavno ja ih čekam, jeseni i zime
koje bi mi dale onaj pobjednički mir,
koje bi mi pomogle zaboraviti krime,
koje bi me odvele u nebeski vir.


Sve oluje što još ljetima se viju
raznose mi greške u ta kasna doba;
nikada se ne zna kada kiše liju
da l' će doći k meni radost ili zloba,


nikada se ne zna, do zadnjega časa,
je li kukolj preplavio žito,
hoće li se naći za me slamka spasa,
kad će se ukazati mi svjetlo skrito.


Nikada se ništa ne zna, samo nada,
samo povjerenje što se u ljubavi klanja
kada jednom spozna takav život slada,
sve je drugo samo jadna sanja.
28.07.2019. 07:49

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts