Monday, July 22, 2019

Anđeo zemaljski



Tih je dana jesen bolovala,
još joj nije bilo došlo vrijeme,
a i proljetni je dah slobode zrio.
Moja duša nije ničim više stolovala,
na njoj i iznutra smjestilo se breme,
oko nje se sasvim tihi vjetar svio.


Slušali smo Carlosa Santanu,
sve za istim stolom oko malog radija,
kao da ga znamo stoljećima.
Nisu gurali se ljudi da svi stanu
jer mi svi smo bili samo luda žgadija,
nismo nikad nadali se novim proljećima.


Puk je vjerovao baš u sve što mogao je poželjeti
dok ja slušala sam uvijek samo tuđe želje
jer u srcu nikad ne nosim prtljagu
pa mi kažu oči mnoge hladne ruke imam ljeti,
pa mi pričaju o meni kao kada mlinac melje,
a ja imala sam Carlosovu glazbu blagu.


Anđeo zemaljski od kojega sve to znam
sada čami, sav u tmini, nesvjestan te sreće
koju mi donosi kada god je na me hula.
Od njega sam primila i sebe jer je sam
kao i ja, jer samoća vodi tamo gdje ni pseto neće.
Iza rešetaka nije važno ništa, sve je nula.


Sada, poslije svega, još sam uvijek vedra
zbog njegovih došaptaja koji uvijek vrijede,
uvijek mene podučavaju u svemu.
Osjećam se kao da me ne pušta iz njedra,
a sve uspomene tužne sve su više blijede;
Bog me rasporedio, Bog me dao njemu.
22.07.2019. 09:56

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts