Thursday, July 4, 2019

Proslava Boga



Hvala Ti, Isuse, za hladovite večeri,
za povjetarac nježan utihnulih noći,
za silazak moj u Tvoje prečasne dveri
do kojih inače ne bih uzmogla doći.


Pakleni sati sunčanih dana,
od kojih mi vrije krv i malaksa tijelo,
sjećaju mene na trn Tvojih rana;
Tvoja je Muka obavila područje cijelo


što noćnim se lahorom zaista budi.
Kao što Tvoje su ruke sad čiste,
tako mi dah uzavreli više ne bludi,
tako su naše duše sad iste.


I lagano udišem od Tvojih riječi,
one me zovu na uskrsnuće
kojega Tebi, Isuse, ništa ne spriječi;
Ti postade Kraljem rajske mi kuće


u noćima takvim kakve su ove.
I ja postajem lahorom od svježine
jer Tvoj me život čeznutljivo zove
tražiti Tebe dok dah mi ne mine.
25.06.2019. 22:37

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts