Thursday, July 4, 2019

Noćni izvori



Ne kradi mi noći moje,
moje sanje, susrete i potrage,
kontemplirajuće boje
ove navike i riječi blage


da se vazda nadam obećanju.
Tako dubinske su noći
kojima sam bliže uslišanju,
Milosti što kani doći


poput vruća ljetna zraka
baš u centar ove biti,
baš u pokretanje spora daha
što je zaboravio i sniti.


Dopusti mi noći strasne
gdje me Bog moj sad pohodi
koji ulijeva mi riječi krasne
o ljubavi neba, o slobodi.


Samo On mi daje život, snagu
dovoljnu za udisanje bremenitih dara,
veliku za pokret u tišinu dragu;
samo Isus daje noć da se odmaram


i da pijem nove kapi svoga vrutka
s velikom zahvalnošću što plodi
kao oživljena glina ili lutka,
kao biće koje uvijek iznova se rodi.
04.07.2019. 00:38

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts