Sunday, July 21, 2019

Molitve nam putuju kroz Boga



Ljubav prema tebi
nekada protrese
moja predjutarnja htijenja
kada molitveni hljebi,
koji blizu se zadese,
hrane moje srce mrvom osvježenja.


Nije li nestvarno
dozivati žive daljine,
makar tamo moliš Boga;
makar sve je podudarno,
naša srce, dlanovi i haljine?
Jer nije ova riječ za bilo koga,


nije ovo molitva za blaženike,
nije prošnja darova svih svetih
već je pismo srcu kao što je moje.
Kada gledam grijehe svoje svakolike,
znam da mnogi od njih prijeti
svakom živom srcu kao što je tvoje.


Drage su mi tvoje mane koje ne znam,
slabosti i sva moguća posrtanja,
volim tvoju hrabrost tvoje nedužnosti.
Tvoje molitve mi prođu kroza san,
one budnica su mojih osvitanja
kada duša budi se u poslušnosti


da bi vidjela ljepotu polarnoga svjetla
koje dopire u česticama čak do mene
i kroz Boga mojega se meni očituje:
Moja Ti zahvalnost ode putevima vjetra
što zalazi, Kriste, pod jutarnje sjene:
da me ljubiš srce moje dobro čuje”.
21.07.2019. 04:56

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts