Monday, July 15, 2019

Nove lađe



Gore, gdje bih naći tvoje riječi,
dušom sanjam vječni mir;
prisjećam se pića poput mliječi
kojim slavili smo svaki pir,


tražim staze korovom zarasle,
silom hoću pregledati pute
koje stope nikad poslije nisu našle;
ištem dare što ih ruke moje slute.


Ne znam kad sam pogubila mrve,
možda ondje gdje počinju sprudi
ili tamo gdje su suze uvijek prve,
možda tada kad je nebo ispunilo grudi.


Sad je važno naći ono isto mjesto
gdje sam jednom poput lake ptice
uzvisila molbe što ih zanemarim često,
gdje sam zaigrala poput lastavice.


Jer kad prebirem u mislima te zgode,
Bog me uvijek vrati meni samoj
gdje se moje nove lađe rode
na toj vodi svijetloj, slanoj,


a to, izgleda mi, jedini je put
kojim duša može nastaviti
i to jedini je pravi kut
koji može sastaviti.


Ako ikada te pronađem u mijeni,
možda neću stare staze znati
jer je ugodno još ostati u sjeni,
tvoje ime šaputati, zvati.
15.07.2019. 02:52







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts