Thursday, March 9, 2023

Voda i Krv


 

Srce Te sluša i čeka,

smiluj se grešniku svome

koji sad gleda teče li rijeka

što vodi me k Tebi, moj Dome.



Stope se šuljaju same

da ne pukne grana kakva

sred ove tišine i tame,

da čuje se Riječ, Viva Aqua.



I da poteče kroz vene,

da govorim riječi Ti, Kriste

koji si doveo mene

do moje kuće, do Duše Ti čiste.



I do božanstva i Krvi

što donose istinski mir,

što grijehe i zloduhe smrvi

te volje Ti blage odabir.



Molitva moja Te nađe mrklini

da svijetliš mi jednom stazom

koja se vidi u tišini

i pustinju čini oazom.



Uzdanice, Stijeno, tako blaga,

tako susretljiva stila,

vraćam se, stižem do svetoga praga

gdje Majka me grli mila.



O, kako je povratak lijep,

kako je rumeno Srce Tvoje,

za lice i duh istinski krijep,

a topla Ti Krv za vene moje.

09.03.2023. 21:12





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts