Thursday, March 30, 2023

Abrahamova zvijezda


 

Nisam ljubila i nisam vjerovala

onom snagom što je meni sipaš Ti.

Slabom sam Te nadom sljedovala,

tražila sam znakove od ljubavi.



Kako sitna duša postane od zla

što se valja i što srce kinji!

Odvratnošću sva sam zaprepaštena,

nervi boljeli su i udovi njini.



Povukli me sa nebesa sve do dna,

da poživim kao jadan stvor.

Krajem dana svjetlost se ukazala:

bit ću niska kada dođem u Tvoj dvor.



Tako prolazim do Tebe, Krista,

ova podjarmljena duša Smisao nalazi:

u tom košmaru mi ljubav Tvoja blista,

draža sam Ti slaba, ne u snazi.



O, da mi je punom Duha biti

na tom križu, sličnom Tvome,

ravno gradskim ulicama hoditi

u tom slabom tijelu mome.



Za me moli, Abrahame,

čudo tvoje vjernosti mi daj

tek da spoznam nadu one drame

i da gledam zvijezda sjaj.



Bog će providjeti, dobro znam,

ali slabosti mi nema kraja.

Ostati u Duhu čeznem, čvrsta kao kam,

Majku sresti prije raja.

30.03. 2023. 20:15



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts