Wednesday, March 22, 2023

Rajski san


 

Vjerni ljudi

što Te časte, Kriste,

oni što Te štuju,

svi u miru Grudi

usnuše za noći iste,

otvoriše srca da Te čuju.



Zakonu se priklanjaju,

slađem još od meda,

prirodnoga meda samotoka.

Na Tebe se naslanjaju

savršenstvom rajska reda,

daleko od mračna oka.



Molitve su pjev im svetački

i do Tvoga uha dopiru,

i do moje duše dna.

Tvoj sam narod neznalački

pa se meni opiru

jer ih budim oda sna.



Rajski san me zahvaća

i u miru, i u redu

kakva nigdje drugdje nema.

Srce moje tako sporo shvaća,

a da nikada ga ne zavedu

oni kojima se raj ne sprema.



Kako ne bih proplakala

Milosti toj u tišini?

Kako da mi duša Te ne ljubi

kad je živa, i u Tebe pala

pa se gnijezdi u Istini

i u Duhu Tvome se izgubi?

22.03.2023. 19:52



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts