Wednesday, March 29, 2023

Ruža iz kamena



Stigla zima na moja ramena,

vlažna i mlačna, a tako ledena.

Dobra klima nebeska sjemena,

pod zemljinom korom tako medena.



Pogledaj, Gospode, jubileje

koje slavimo zajedno Ti i ja.

Miriše cvijeće rajske aleje,

sunce Pravde u srcu mi sja.



Prazne mi ruke i košare pune

i još ću dati života blaga

kad zemlja moje koštice pljune

gore i dolje, sprijeda i straga.



Za Tebe činim i Pisma sričem,

a Ti si za mene najveći Bog,

i još se krećem, i još se mičem

sve dok ne stignemo u Tvoj log.


Puno je radnika za žetvu Tvoju,

vinogradi bliješte od vjernosti snažne.

Jedna je praćka dosta u boju,

ratnici slavni sred rasprave važne.



Uvijek Te slavim, Boga svog,

i opet ću prići onoga Dana,

klecnuti ispred skuta Tvog

da zaiskri ljubav s mojega dlana.



Hvala Ti, Kriste, za ružu iz kamena,

ona je simbol ljubavi naše.

Ne skidaj zimu s mojega ramena

jer vršim Ti volju s te bogate ispaše.

29.03.2023. 11:27



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts