Friday, March 17, 2023

Oklopi pravednosti

 


Tvoja ljubav mene budi,

Tvoja pažnja oduševljava,

Prvi si od svih nas, ljudi,

Tvoja Milost ne jenjava.



U svojim oklopima

čekam zrake sunca

kao što i orlovima

narod samo bunca.



Ipak, i to može ako treba,

gledat ću u Tvoje riječi

koje pritječu mi s neba;

nitko ne zna koliko me liječi.



Da se uz Tebe privinem,

da se za Te, Kriste, ja prilijepim

pa da jače sinem

i da se posvetim



tragovima Krvi i te vode

što me svu opere poput mora

dok mi lađe sporo brode,

al' na vrijeme dotiču se Dvora.



Sveta Majko, Čistilište, Raju,

srcu mi iščupajte sve zazive moje

jer je zapela mi snaga kraju

pa se uspomene roje



kao da je smak na svijetu.

Da ne padam, da ne lomim

svoja koplja, strelice u letu

nego da se Bogu svom poklonim.

17.03.2023. 10:55



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts