Monday, March 27, 2023

Razgovor s Isusom


 

Stanovi su moji svi

predodređeni za putovanja,

pomični su i premjestivi,

i u skladu mome, i bez moga znanja.



Odmorišta i postaje ova svijeta,

to su staze moje, strme i duboke.

Odmaram se tamo gdje je Crkva Sveta,

Stan što čuva vjernike i sroke.



Nebo visi mi nad glavom

kao neki visok strop

da mi nađe se na putu pravom,

da ponekad vikne: „Stop!”.



I kad siđem nektara se napojiti,

kosti vape kako krenule bi još,

dalje, više, zvijezde prebrojiti

jer sve one nisu prijatelj mi loš.



Spasi mene, Kriste slavni,

Getsemani najdraži mi Dom

i u vrtu onaj kamen ravni,

Krv i znoj na srcu Tvom.



Molitva Ti najbolja u labirintu

zaziva što putuju mi stazom.

Pravednost mi prolijevaš kroz tintu

koja sad je prekrivena mrazom.



Šutljiv sada budi sa mnom

kao što sa zaplakanim plačeš,

kao što se smiješiš robu radosnom

jer Ti milosrđe je od svega jače.

27.03.2023. 18:34





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts