Thursday, March 16, 2023

Krvavo sjeme


 

Hvaljen budi, Bože moj,

što me istrgnu odavno

iz ta lanca kojem uvijek

bijah suvišan ja spoj.

Tu, na srcu, Ime Ti je slavno,

a unutra blagi lijek.



Hvala, Majko naša i od Krista,

i od Boga, i od siromaha

koji nemoćan te prosi.

Svakog dana molba ista,

uzmi za me ti od moga daha

pa ga u nebesa nosi.



Jedva čekam često

hoću li Te, Kriste, zadobiti

da Ti budem miljenica,

bar za jedno mjesto

koje će me zarobiti

pokraj Tvoga voljenoga Lica.



Već me sada držiš,

već me tješiš

svom božanskom snagom.

I znam da me pržiš

da još brže me odriješiš

Milošću Ti blagom.



Znam da dolaziš na vrijeme

i strpljenje moje gradiš

kao dio svoga tijela

od kojega krvavo je sjeme.

Da zapjevam, Ti ga sadiš,

da se vratim potpuna i cijela.

16.03.2023. 13:12



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts