Thursday, March 2, 2023

Psalam 32 Blažen čovjek komu je krivica otpuštena


 

Blažen onaj kome je zločin otpušten, *
    kome je grijeh pokriven!
Blago čovjeku kome Gospodin
    ne ubraja krivnju, *
    i u čijem duhu nema prijevare!

Prešutjet sam htio, al' kosti mi klonuše *
    od neprestana jecanja.
Danju i noću ruka me tvoja tištala, *
    snaga mi se trošila ko za ljetnih žega.

Tad grijeh svoj tebi priznah *
    i krivnju svoju više ne skrivah.
Rekoh:  »Priznat ću Gospodinu
    prijestup svoj«, *
    i ti si mi krivnju grijeha oprostio.

Zato nek ti se moli pobožnik svaki *
    u času nevolje.
Kad bujice silne navale, *
    njega neće stići.
Utočište ti si moje, 
    od tjeskobe ti ćeš me sačuvat, *
    okružit me radošću spasenja.

Učit ću te, put ti kazat kojim ti je ići, 
    svjetovat ću te, *
    oko će moje bdjeti nad tobom.
Ne budite kao konji ili mazga bez razuma: 
    divljinu im krotiš vođicama i uzdom, *
    inače im se ne primiči!

Bezbožnika taru mnoge nevolje, *
    a tko se uzda u Gospodina,
    njega okružuje milost.
Radujte se Gospodinu i kličite, pravedni, *
    kličite, svi koji ste srca čestita!

Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku,
 †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       

 Amen.



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts