Friday, March 3, 2023

Nebeske vatre


 

U dubini te nebeske Duše,

duboko i sve do stopa,

tihe, jake vatre gore.

One sve pod sobom ruše,

odnose sve čak do stropa,

čak do visa, čak u more.



Slutim, plamtiš sakriveno

i da nitko za to ne zna,

čekaš Boga da Te spasi.

Srce Ti je ledom natkriveno

koji jednom tako brzo nesta

da se vatra nikad ne ugasi.



Pjevala bih, ali mi je zabranjeno

jer sam uvijek duša s crne liste,

jer mi istina je ljubav žarka.

Srce mi iz društva odstranjeno

jer mi gore ruke, Kriste,

jer mi tiho pluta barka.



Vežeš me za druge ljude

da ne doživim samoću

i da ne izgoriš sam;

jer mi oni sreću nude,

a ja samo Tebe hoću

da dodirnem ovaj plam.



Isuse i Kriste, k meni se okreni

da Ti vidim lice svijetlo

i od ljubavnoga plama moć.

Preobrazi se toj samoj ženi

koja razgovara s vjetrom

svaki put kad čeka noć.

03.03.2023. 19:01



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts