Sunday, October 18, 2020

Vino vječnoga života




Noći tamne, riječi vruće

padaju na ovu zaboravnu svijest,

molitvena pustinja mi godi.

Slavim, Isuse, Ti uskrsnuće,

u Tebi mi duša postoji i jest,

Tvoj me Duh za rajski život rodi



da ja mogu sjetiti se toga.

Tiha tmina i ta tajna razmjena

milosti od neba i nemoći moje

daje snagu koja dolazi od Boga.

Sad ne promatra se sjena,

sada život ima slikovite boje,



sad je mir, na meni on počiva.

Sad je vrijeme konačnoga spasa,

sve do jutra boravim u njemu.

Dar je da mi duša sad ne sniva,

poput obraćenja ona davna časa

kada spoznah da Ti Duh je sve u svemu,



da sam ja u Tebi i u meni Ti.

Silaziš mi, Kralju, u moje pličine,

činiš sve što ja bih mogla biti

u starosti svojoj, a u svetosti:

uspeti se s Tobom u visine,

vino vječnoga života piti.

18.10.2020. 03:03 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts