Wednesday, October 28, 2020

Gospodin kraljuje



Riznica mi duha čuva svoje blago,

živote i djela svetih u slavi

koji pjevaju o svemu što je srcu drago,

svemu što mi Bog u srce postavi.



Gospodin kraljuje, čuje zemlja sva

koju okreće i trese svojom moći

i odvaja nebo od zemaljska tla,

naređuje danu da se stvori poslije noći.



Kralj je svemira i svega vremena,

i svim dušama On caruje oduvijek.

Kralj je svakog živog sjemena,

Bog svih kraljeva zauvijek.



Isus Kralj je kamenja i stijena

koje pretvara u živa bića

i od neba čini da nastane sjena

iz koje se rađa sva duhovnost žića.



On je taj što jedini je Bitak

od kojega nastaje sav svijet,

meko srce, čvrsta ruka, izvor pitak

i za slavnu Zaručnicu bijeli cvijet.



Volja Njegova sve drži, održava,

i maloga stvora na kretanje pomiče.

Svaki život svojom snagom završava,

svaku dušu na ljubav On potiče.



Nikada Mu nitko nije vidio ni lice,

a svi znaju Božjeg Sina što se javi

da Ga upoznaju srca nebeskoga ptice,

da se duši molitvenoj predivan objavi.



Riznica mi duha čuva sve to blago

o kojemu čujem od svetih u slavi.

Mome srcu, mojoj duši iznimno je drago

kada Bog se Trojedini i meni objavi.

28.10.2020. 05:56





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts