Thursday, October 15, 2020

Ut unum sint



Često šutim, Isuse, pred Tobom,

naše nijemo prijateljstvo i previše znači,

bremenito uspomenom, živim dobom

iz kojega svaki puta nešto dublje zrači.



Mila mi je milost Tvoja, riječ i djelo

i sve ono što mi činiš kao Kralj

jer kada uzvisim pogled u Raspelo,

tad se sjetim svega što me vodi u naš zavičaj.



Samo Te osjećam, samo Te promatram

kako dozivaš mi ruke da se sklope

i, uz Tebe, krunicu omatam

u kojoj se dlanovi mi s Tvojima stope.


Taj mi dodir u mom srcu bridi,

a ja jedino Ti mogu vazda zahvaljivati.

Tada izgleda mi da sam dio slavne Hridi.

Jednaki smo, samo tako možemo prebivati



jer me ljubiš neizmjerno, rado, vrlo lako;

jednostavno, poput ljubavnika mlada,

postojiš u meni jer Ti želiš samo tako

da u našoj sreći Tvoja volja vlada.

15.10.2020. 23:36 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts