Monday, December 10, 2018

Zakon slobode


"On će vas krstiti Duhom Svetim i ognjem." Mt 3,11b

Znaš li da se perem krstom
svakog dana, svakog Božjeg jutra,
svake noći sastajem se s vrstom
koja čeka da joj stignem sutra?

Znaš li da iz vode boka Isusova
neprekidno teče gorka rijeka,
to su mnoge duše grada ova,
i da moja slabost na nju čeka

da me krvlju Kristovom polijeva,
Duhom vatre ognja neugasivoga
što po meni zakon ljubavi prolijeva
i slobodu duha neutaživoga?

Što će reći ta vremenita kultura smrti,
njezine se pravednosti klonim,
kada mi dodijeli paragrafe što bi strti
samog Duha Svetoga u kojem ronim?

Žudi mi zabraniti kaplju svete vode
od koje je život dobila na dar,
ali pada, prži se na zakonu slobode
po kojemu nama sudi samo Svevladar.
‎10. ‎prosinca ‎2018. 04:46:28

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts