Tuesday, December 4, 2018

Otvoreno srce


Dolaziš mi drvo križa oduzeti,
muke moje i tjeskobe raspršiti,
žalosti mi k svome srcu speti,
život moj u muke svoje naušiti.

Radosti ćeš moje uvećati silno,
nadu koja tinja ćeš mi razgoriti,
lako ćeš razbuditi mi tkivo žilno,
grijehe ćeš u mome srcu razoriti.

Sigurne će slutnje moje postati,
neizvjesnosti mi bit će kraj i konac;
kada potrebno je, Duha ćeš mi poslati,
Tvoje riječi bit će meni oslonac.

Strah za pravdu potpuno ćeš uniziti,
sjajne dane za mene ćeš Oca izmoliti;
moje molitve će sve kroz Tebe kliziti
i za slabost svaku Ti ćeš mi se izboriti.

Duši mojoj istinu ćeš svjedočiti,
znat ću uvijek sve što moram znati
jer ćeš bezumnosti mojoj doskočiti;
kada skrenem, nazad ćeš me zvati.

Bezgrešnu posvetit ćeš mi mati
koja uvijek zna za utjehu i savjet;
čitav narod vjerni meni Ti ćeš dati,
svednevice ćeš obnavljati mi zavjet.

Slične duše koje traže izbavljenje
svratit će do mojeg nebeskoga stana;
tada ćemo očekivati Tvoje objavljenje,
slavit će Te mnoga srca sa svih strana.
‎04. ‎prosinca ‎2018. 01:48:54

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts