Monday, December 31, 2018

Novogodišnja čestitka


Vilovito sanjam, sanjam vatromete
svih prekrasnih boja i nijansi.
Rekoše mi: "Idi sad do štale svete
gdje se klanjamo u alijansi

novorođenome Kralju s velikim darom
da Mu počast odajemo,
da Ga slavimo s velikim žarom,
da mu nabolje sve podajemo."

A ja tako sam siromašan i bijedan,
nemam što postaviti pred Kralja,
nemam za Njeg darak vrijedan;
svirat će Mu bubanj moja ruka mala.

Marija mi klimnula je glavom,
vol i janje su zaustavili doba,
a ja svirao sam s radošću pravom,
dao sve od sebe, nije bila proba.

Svirao sam bubanj svoj pred Njime
kao da sam životne probleme riješio,
a On, kao da je znao moje ime,
slušao je kako sviram pa mi se nasmiješio.

("Mali dječak bubnjar", 
slobodni prijevod s engleskog jezika)
‎31. ‎prosinca ‎2018. 21:37:25
vidi napomene na yt

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts