Tuesday, November 20, 2018

Zvijezda moje vertikale

Gospa od zdravlja

Ti si meni staza do našega Boga,
od tebe ja gledanje u Krista dobih,
ti si moje uho, ruka, sluh i noga
jer bez tebe, Gospo, što bih;

što bih da te nemam na ovome svijetu,
kakva bi to malovjernost bila.
Ti me spajaš, nosiš s molitvom u letu,
s tobom Boga ja sam zadobila.

Ti me vodiš blijedim putima zemaljskim,
pamet moju svednevice prosvjetljuješ
da ne lutam po svim rubovima vanjskim,
pravom vjerom ti me, sitnu, svjetuješ.

Ti me vazda učiš ljubavi i vjeri, nadi,
nevoljama mojim donosiš strpljenje;
ti si izvor koji za me nebu tamjan kadi,
ti si moje vjere slavno ispunjenje

po svim crtama horizontale
što je tako puna zabluda i stranputica.
Ti si zvijezda moje vertikale,
trajna svjetlost nevidljivog Božjeg lica.
‎20. ‎studenog ‎2018. 23:28:13

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts