Sunday, November 25, 2018

Petrov znak


Smjestiše me ispred Hrama da ih prosim 
kao da sam bogalj, slijep i nijemak,
kao da će netko otkriti mi veo.
Petru dade, reče mi nek postelju si nosim
da razbudim svima slatki drijemak
kao da sam Boga pred njih doveo.

Bog učini te se vedro vjerom ja izdigoh,
stadoh plesati pred svijetom kao dijete,
oni ne vidješe mene kao da sam roba;
čak i s posteljom im sasvim blizu priđoh.
Zar ne vidiš i ne čuješ, vrli svijete,
da mi vjera moja prijeđe preko groba?  

Samo morao sam reći Petru, Bože moj,
kojega mi, Kriste, skromna Ti pošalje
kao zadnjeg siromaha, prvoga svjedoka
kojega si žrtvovao za svoj slavni boj.
Petar govori mi kako mogu ići dalje,
predati sve Tebi, svoje biće i zjenicu oka.
11.04.2015. 02:25 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts