Tuesday, November 13, 2018

Posveta



Slušala sam pjesmu ptica,
anđeoske pjeve,
glazbu anđelica,
i baladu rajske Djeve,

al' me ništa ne dodirnu
kao da sam zarobljena.
Šutjela sam, mirisala smirnu,
sjećala se zatopljenja

što se javi kada sve propadne.
Kretala sam iz početka;
jedan čovjek-jedan dug mi padne,
slavila sam i bez svetka.

Jedan čovjek ispred Boga
pita se tu tko je prije,
kao da je razlika od svega toga
kad mi duša suze lije.

Biti dobar radi sebe sama,
veliko je milosrđe
prema onom kome padne tama
ili možda Božje srđe.

Biti milosrdan radi Boga,
to je plaća neizmjerna,
i, bez grča pregorkoga,
zaslužna je duša vjerna

jer dobiva krunu, bilo koju;
na nebesima se sjete
da joj svakog jutra poju,
kao ružinim je latima posvete.
‎13. ‎studenog ‎2018. 18:05:53

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts