Wednesday, November 7, 2018

Majčin san


Radost i tuga, suze i dim
što prema oknu izlazi.
U djelima dobrim, u djelima zlim
duša mi sebe traži.

Sjećanja naviru, kućna toplina,
sve odiše majčinim snom
što bio je trnje i meka tkanina
na nezrelom putu mom.

I ovakva, zrela još uživam
mirise sjećanja koja ostvarujem,
u trnje još tkanine ušivam,
lutke pažnjom obdarujem.

Znam s lutkama, one šute
i nikako nije dobro to,
ali sam navikla na te pute,
a sve drugo za mene je zlo.

Znam s lutkama, nisu agresivne,
nemaju savjesti uznemirene
i kao da nikada nisu kivne
već, kao i ja sada, sasvim smirene.

I dobri, i zli, isti su ljudi
svak ima svoj trenutak časti
i dan kada izgleda kao da ludi,
ali uvijek me čeka hoću li pasti.

Tako ne stignem, kao s lutkama,
pružiti ono sve dobro što ima kod mene.
U moje trnje je tkanina utkana
jer to mi je jedino sjećanje koje ne vene.
‎07. ‎studenog ‎2018. 15:43:44

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts