Monday, November 5, 2018

Moj Spasitelj svijeta


"14I mi smo vidjeli i svjedočimo
da je Otac poslao Sina kao Spasitelja svijeta.
15Tko ispovijeda da je Isus Sin Božji,
Bog ostaje u njemu, i on u Bogu.
16I mi smo upoznali ljubav
koju Bog ima prema nama
i povjerovali joj.
Bog je ljubav
i tko ostaje u ljubavi,
u Bogu ostaje, i Bog u njemu."
1 Iv 4,14-16


Krenuše tako večeri jesenje,
večeri duge, večeri strasne
kao romantično zanesenje
i sve su nam misli kao jasne,

od onih pragmatičnih, stečenih
pa sve do slutnji što se poklapaju,
prepune emocija neizrečenih
kad ruke se s prsima sklapaju

jer krunicu stežem nježno i privijam 
tamo gdje nestaju svi moji superlativi,
gdje svaku deseticu rukama uvijam
i blago Te ljubim, Gospodine živi.

Iste su ponoći, poput podneva,
isto je Anđeosko pozdravljenje
u bilo kojim dobima ognjeva;
isto, a veće je Tvoje proslavljenje.

I sve dublje Ti zalazim u te širine,
potanko, tiho i vrlo postepeno
da spoznam da vrijeme mi ne mine
kao ni zaključivanje, svuda rastepeno.

Kao maleni dječak što se umiva
pa radosno kreće u jutrima igre,
moja Ti misao srca izvjesno dopliva
do svjetlosne niti, tanke poput igle,

a Ti me obasipaš zrakom prosvjetljenja.
I um, i srce, i duša se raduje,
makar i bijedna sva poput stijenja
po kojemu vjetrovi divlji huje.

Tiho me doziva Spasitelj svijeta
da mi pokaže rajske Mu predokuse,
meni, koja uvijek nekome smeta
i koja se Križu zagleda u se.

Tko među ljudima ne bi vjerovao
u sve te tajanstvene strastvene čase,
u to da Ljubljeni se Bogom iskovao,
koji i ne propade, a svi da se spase?
‎05. ‎studenog ‎2018. 17:40:14


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts