Monday, October 3, 2016

Vječno hodočašće



Zemlja kojoj više ništa nije ostalo,
ništa što bi moglo se izgubiti;
zemlja kojoj samo je do Boga stalo,
to je ova moja što si je odlučila izljubiti.

Zemlja starih, izmučenih puritanaca
koji drugo ne znaju, ne pamte,
samo najezde svih svetaca i stranaca,
krije težnje što se ponekad rasplamte.

Zemlja koja nit ne umije se uključiti
u veliku uniju, carstvo kršćanske kulture,
zemlja koju ne može se još više izmučiti
predziđe je koje brani se do zadnje ure.

A ti, svijete, svijete vrli, sada salutiraš
kad kraj tebe kroči gomilica hodočasnika,
ti tek sada u slobodi nešto biraš,
a još prije te je izabrala ova šaka ratnika.

Već odavno niti malo se ne bojiš
za taj život svoj i egzistenciju.
Bez mene ti svako si vjenčanje krojiš
kao da si bez mene ti pronašla esenciju.

Tvoja duša sada izdajnički progovara,
ti me učiš kako potrebno je uživati
kao da ja nemam životnoga dara,
kao da ja ne znam Boga svog dozivati.

Ipak ja te častim, radi tebe se koprcam
da mi Gospu mjesto mene tu posadiš
gdje je izvor, gdje je toplo oko srca
da mi Bogu ti u miru kadiš.

Ova zemlja strana, zemlja najvećega broja siromaha
koja sada životari još pod uzama
kakve je iskusila Bernardica do posljednjega daha,
može samo častiti te suzama,

ali kada dolazim ti u Gospino svetište,
znaj da samo vjerom Lourdesa gledam
kako ovo leglo duha svoje izliječenje ište,
kako spasit ćeš se kad se jednom predam.

Molim Gospu da mi skine sva prokletstva,
a ti mi još više briga proizvodiš.
Molim i Bernardicu za uzvišenje moga svetstva
onog časa kad se ti u siromaštvu rodiš.
Lourdes, 28.09.2016.  22:10


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts