Wednesday, October 5, 2016

Moj je život putovanje u slobodu


Moj je život kao zatvor s rešetkama,
kao nužno zlo kroz koje moram proći;
kroz njega mi dopire i svjetlo i tama
i kroz njega mi je na slobodu doći.

Moj je čitav život samo pregled jednog obraćenja,
ja mu nisam više ništa obavezna dati;
on se uvijek sastoji od samo jednog čina svetoga krštenja
radi kojega sam došla čovjekom se zvati.

Postala sam zato da da dostignem preko tijela
ono isto za što me je Bog odredio,
da me svu obujmi i zakrili odora mi bijela,
da bi mene svojim krstom kao neživu odledio.

Ništa drugo nije bitno za to moje postojanje,
sve što mi se događa samo put je prema gore,
prema tamo gdje me čeka ono stvarno stanje
za koje su predoređene mi kosti da izgore.

Sve je ovdje samo radi moga neophodna  spasa,
sve što živim i što činim samo krst je časni
da bih rodila se duhom i bez porođajna plača, i bez glasa;
taj mi čas rođenja nikada ne žuri i ne kasni.

Procesijska svijeća izgorjela noćas mjesto mene,
čuvala me Djeva Majka dok sam u nesvijesti spavala.
Niti jedna duša nije ovdje koja nema to rođenje,
svaka duša zato jest da bi vječnosti spoznavala.

Svak se drugim krstom rađa, ali svatko živi da se rodi
kao što je svaka krošnja postala od korijenja
što se je napojilo u zemlji, proklijalo je u vodi,
što se probilo na površinu čak i preko stijenja;

jedna klica je određena da bi drvo se razgranalo
što u nebo raste i što tamo ptice nebesnice hrani
koje gnijezda svijaju da bi sve stvorenje sanjalo
onaj vječni duh na beskonačnoj nevidljivoj grani.

Pa neka sam i nesvjesna, neka me i smrću zovu,
taj mi odlazak sa svijeta neminovno pruža onaj život pravi
koji mi započinje u tijelu, na zemljaljskom krovu
već i onog časa kad se duša svome Bogu javi.

Evo me, moj Isuse koji rodi me od mesa i od krvi
i od svjetovnoga daha što ga skidaš Ti sa svojim Križem;
već Te dugo slijedim dok se  moje tijelo mrvi
i svom dušom k Tebi u svoj stvarni život stižem.
05.10.2016. 09:30



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts