Saturday, October 15, 2016

Bedem preobrazbe


Onog dana kada si se proslavio,
neki su Te ljudi prepoznali
u toj zemlji, na tom oceanu.
Poslije jednom i mene si postavio
među ljude što su Ti pred Oltar stali
kada dijelili su Tvoju hranu.

Nisam tada blagovala Tvoje Tijelo,
još i danas pamtim ono isto,
da ću spoznati Te sutra
kada Ti odjeneš me u bijelo,
kada ponudiš mi vino čisto,
kad prozoveš me iznutra

da se u sebi ja preobrazim;
tada svijetlo će mi biti lice.
Oči gledati bi sve to prije
jer još grijehu svijeta podilazim,
tražim krila golubice
dok mi srce jače bije.

Preko kralježnice prolaze mi srsi
makar isto molim kao i svi drugi;
grozničavo tješim se da nisam grešna.
Među onim ljudima samo jedan zaista se trsi
da Ti služi, da si mukom skrati život dugi,
samo njemu molitva je uspješna.

Svi smo slični njemu, sve nas čeka spas,
ali samo jedan onaj vrijedi
kao izabrana duša snagom savršenstva.
Njega Ti postavi kao zreo klas
da povede narod, da Ti duše sve uredi
za te dane rajskoga blaženstva.

Grešnica Te oprala svojim suzama i uvojcima,
i ona Te prepoznala usred svega puka,
jedina Ti pomasti ponudila.
Među mnogim hramskim ocima
samo jedna pronađe Te nježna ruka
koja Tvoju ljubav jače je pobudila.

Ne mogu Te svojim grijesima zaiskati
veća blaga nego što ih sada imam.
Tvoje oproštenje sad bi me dotaklo
jer ja grijehe svoje moram stiskati,
jer u izobilju samo dar od Tebe primam.
Kad bi Tvoje milosrdno srce samo se pomaklo,

i moje bi srce zatreperilo;
nutarnjost bi moja u bedem se pretvorila
koja sada u praznini pustoj zdvaja.
Da Te moje srce ne bi iznevjerilo,
sve bih oceane grijeha ja oborila
dok ne prođe moja duša sve do Tvoga raja.
15.10.2016. 23:15


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts