Monday, October 10, 2016

Da svi budemo jedno


Možda sam ostvarila sve svoje snove
još za ove gluhe noći kada jutra nema,
možda više nit ne želim sanjati nove
kada tek se noć na svoje pute sprema.

Možda samo neka radost postojanja
mene sad obuzima da mi slatka bude java
jer sam dovršila neka svoja nastojanja
dok još uvijek oko mene čitav narod spava.

More nema svojih obala, mjesec nema sjene,
a ja nemam svojih rezultata i svoju poeziju
već uživam puno mira koji vlada oko mene,
mira koji oduvijek je postojao tu.

Tamo gdje se Nebo zemljom dodiruje
nalaze se vjetrovi stari i novi;
kad se neki blagi povjetarac raspiruje,
tad i oganj plamti, ostvaruju se snovi.

Zahvaćanje povjetarca dobra je terapija,
iz toga još može nastati i dugotrajna sreća;
iz toga još može nastati simpatija
ili duša sebe nađe gdje je tajna veća.

Stvaranje je stara ljudska navika,
čovjek ispoljava dušu u svom nalaženju;
rezultati ponekad su samo blijeda slika
svega što je duša postigla u traženju.

Molila sam Boga, tražila Ga iz nevolja spas,
moje molitve su bile ulaganje truda;
dala sam od sebe svaki dah i svaki glas
poput mora koje seže na obale spruda.

Možeš sebe spasiti na bilo koji način,
možeš Boga naći daleko od zacrtane staze
kada pretvaraš si snove bar u neki čin,
kada tvoja djela dušu ti nalaze.

More nema svojih obala, mjesec nema sjene,
stvorena su djela Božje uslišanje;
rezultat je stvaranja ljudsko ispunjenje,
istinsko je stvaranje blaženo stanje.
10.10.2016. 01:21







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts