Monday, October 3, 2016

Ledeni suton




O, Lurde, mali grade,
sretni spoju prirode i Božanstva,
utočište za stare i mlade,
centru najvećega prostranstva,

ovo je dan za oproštenje,
ovo je noć za naše veze
i vrijeme je za poštenje
u kojemu sva vremena leže.

O, Lurde, pjesmo srca moga,
upamti me sada i za uvijek
poradi našega Krista, Boga
koji od tebe načini lijek.

Mediteransko blago,
blago šire od kontinenta
i svetište svima drago,
izvore duboka sentimenta,

upiši me bezimenu na svoje tle
da kroz tebe udahnem od tvoga mira,
približi mi Gospu jer ne mogu bez nje,
jer me glazba njena u srce dira.

Ave, ave, Marija, ostani u mojoj duši,
nemoj me od sebe pustiti;
ave, ave Marija, tvoja pjesma me guši
i moram je, moram izustiti.

Ostavi mi dah u ovim prsima
i hvala ti, najljepša hvala,
još jednom te ćutim pod prstima
za sve što ćeš dati i sve što si dala.

I dok milujem ovu ledenu stijenu
i dok žedna s izvora bistra pijem,
sunce zapada i baca na trgove sjenu
što ih pohoditi više ne smijem.
Lourdes, 30.09.2016. 02:03


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts