Tuesday, October 18, 2016

Nebeski lijek


Ovaj hram u kojem živim
svijet je neprekidna čašćenja,
neprekidne Milosti kojoj se divim
jer je tako požrtvovna, strastvena

da mi otkriva sav smisao i svrhu
kojoj služi moja koža i moj um,
zbog koje mi duh na samom vrhu
prima svaki blagoslov, čuje svaki šum

koji potrebni su kao svaki lijek.
Od te hrane se ne gladuje,
od nje sastavljen je ljudski vijek,
njoj se svaki život raduje.

I u svojim grijesima Te želim slaviti,
to je povjerenje naš jedini most,
ta nas čvrsta spona može postaviti
u taj hram, Božanski i prost.

Kriste, Bože, Sveti Oče moj,
Ti mi dolaziš u velikoj snazi
koja otklanja mi grijeh i nespokoj,
koja drži me na ovoj stazi,

daruje mi Majku nebesku i Roditeljicu
da ja budem ono više još od anđela,
da Ti baštinikom postanem u svome licu,
da bih postala ja duša zrela.

Sam je čovjek sebi dovoljan za piće
ako vjeruje i kada ljubi, kad se nada
da mu Ti pripravljaš cijelo biće
kad ga vodiš do svog nebeskoga grada;

slava Tvoja mu je poputbina
i bez ičega on pravednikom postaje
Tvojeg Tijela, Tvoje Krvi, Tvoga vina,
samo to mu jedino nedostaje.
18.10.2016. 05:50





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts