Friday, October 7, 2016

Ljubav na žrtveniku


Ne mogu ti uvijek dodirnuti dlanove,
pa i kada imam tvoju pažnju;
čak i kad mi nudiš nebeske stanove,
ti me tražiš nemoćnu, a snažnu,

onakvu kakva mogu osjetiti tvoje čežnje,
ali istu onu koja sve raskoši daje
samo zato da bi također ostvarila težnje,
samo onu što u Bogu traje.

Želiš mene željeti još više
da bi veća bila slatka žrtva rastanka,
želiš predati mi misli svoje najtiše
pred kojima blijedi svaka struna tanka.

Želiš ljubiti me iz čista mira,
ali sanjaš nepoznate predjele,
želiš da me tvoja želja dira
jer bi moje ruke tebe taći htjele

i vodiš me dalje
u tom plesu opasnom i slatkom
jer te tvoje srce šalje
izdati se jednom trenu kratkom.

Predat ćemo Bogu svaki plod,
pod Njegove žrtvenike,
da od nas načini rod
i da daruje nam nove prilike

iskazati Mu tu silinu
čežnje zajedničke, ljubavi žar
i zadobit ćemo svu milinu
koju će tad izliti u svoj ljubavni par.

Samo zato da mi budu snažna djela
ja ti duhom svojim odgovaram
i da nesposobnost moga tijela
bar dotakne Duha kojim stvaram;

samo za tu ljubav Boga ja ću poginuti,
ljubiti te beznadno, a potpuno
jer ti ova moja duša neće minuti,
jer je moje srce istim tvojim Bogom puno.
07.10.2016. 22:43








No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts