Monday, January 18, 2016

Živi kaputi



Gledam kako se pričešćuje narod, gledam s velikim otajstvenim divljenjem u te ljude i pitam se tko su ovi kršćani, isti kao ja. Što nam je zajedničko i što nas veže. Poštovanje prema svetome. Od svakodnenih prolaznika postaju mi braća i sestre u poklonstvu, u nježnosti i pažnji kojima pristupaju blagovanju otajstva i svetosti. U očima im sjaj sreće i ozbiljnosti. To je kao ona istinska sreća i mir koji mene prožimaju.
Jedan po jedan, dostojanstveno pristupaju blagovanju zajedništva i jedinstva svih sa svetim Bogom našim, a djeca prilaze svečano znatiželjnih očiju prema činu svećenikovog blagoslova. Gledam ih sve dok molim Krista, Boga u meni i preda mnom, uživljena jako u dragocjene trenutke života vječnoga od kojega prestajem gladovati i žeđati, gubim nemir, napetost i užurbanost i, konačno, utažujem svoju stalnu, jaku žeđ za Bogom, za Istinom, žeđ i čežnju za Mudrošću strpljivosti i poniznosti.
“Kad mi dođoše riječi Tvoje, ja sam ih gutao: riječi Tvoje ushitiše i obradovaše srce moje. Jer sam se Tvojim zvao imenom, Gospodine, Bože nad vojskama (Jr 15,16)!”
Tako malen, kratak trenutak, a u njemu punina vremena, onog vremena kojega bilježimo svojim mjernim instrumentima, ali ne tako kratak odsječak vječnosti koju bilježi srce moje i nosi sa sobom u novi, drugačiji dan. To više nije onaj sivi svijet mrtvila u kojem su ljudi nalik stvarima i gdje su kaputi nalik ljudima. To je moj svijet divote zemaljske, plod Božjega stvaranja, svetost drveća i cvijeća, svetost boli i trpljenja u očima ljudi koji me znatiželjno gledaju jer sam drugačija, a ne znaju zašto. Gledam ih u oči s blagoslovom u srcu, s pjesmom na usnama i s molitvom u Bogu kojega sam blagovala te i oni tako priviruju u život vječni i možda ih opet susretnem uskoro, na sutrašnjem misnom slavlju gdje ćemo se zajedno čuditi Božjoj prisutnosti i kada se iznenadimo, to će biti obraćenje naše, to će biti porođenje na ono sveto, drugačije utjelovljenje Boga u nama i među nama, to će konačno biti stvarni Život. 18.01.2016. 10:54

Vidi članak o klišejima koji smetaju čuđenju







2 comments:

  1. Kada se Vječnost u punini ostvari u nama, kako ćemo radosno klicati jedni drugima, sretni: Gle , i ti si tu!!! Bože, sve nas sačuvaj u Svome Imenu!

    ReplyDelete
  2. Kada se jednoga dana u nama ostvari Vječnost u punini, kako ćemo radosno klicati, sretni: " Gle, i ti si tu!!!" Bože, sve nas oćuvaj u Svome Imenu!

    ReplyDelete

just do it

Popular posts