Saturday, January 30, 2016

Molitveni pravopis


Dugujem Ti svoje grijehe molitvene lijenosti i prevelike srditosti gdje mi jezik radi brže od mozga. Osjećam se sretnom, ali iscrpljenom i zbog mojih grijeha zaostalom. Niti sedmoga dana nisam si ostavila više vremena za nas. Strah me je uvijek krivih gospodara, naročito u ovoj posebno većoj kušnji. Znam da kušnju nisam neprekidno odbijala i da sam imala trenutke nestrpljenja. Pokušavam to ponizno prihvatiti, priznati se nepodobnom za veće i više kako bih postigla Tvoja neophodna uslišanja, kako bih prepoznala Tvoju volju.
Sigurno si me predodredio za više od svega čega se moje srce može uopće prisjetiti. Ostani mi pratilac i prepreka do ponora grijeha. Ja ću izvesti sve kako znam i umijem, svom preostalom snagom svojom. Ti mi daj prepoznati svoja upozorenja; neka nam tajna riječ bude znak za srdžbu, neka nam anđeo bude znak za slobodan prolazak. Kada me tako uputiš, znat ću kanalizirati napore i emocije. Neka mi onaj podmukli neprijatelj bude znak da moram usporiti svoj sluh kako bih te u najopasnijim trenutcima čula i razabrala. Nisi mi pustio neprijatelje da me unište nego da ih blagoslivljam zbog toga što izazivaju moje najnesvjesnije, prisiljavaju me na buđenje mojih sakrivenih strasti, a one se moraju vrlo sabrano i pažljivo usmjeravati.
Anđeo koji će mi biti jasan putokaz sigurno neće puno pripovijedati, možda samo slikovitim gestama. To je moj anđeo čuvar, anđeo moje šutnje. Ti mi, Kriste, daj što ću izabrati u moru mojih pobrkanih riječi. Neka ona pasivna snaga iz koje proizlazi moja nagla reakcija zapravo postane pasivna snaga moje šutnje s malo tako kritičnih, ali blažih riječi. Znam da bih mogla ublažiti svoj nekada poganski jezik. Mogu ga ublažiti pravilnim i točnim opisom svojih misli, nakana i odluka.
Kako da Te bolje razaznam? Reci mi u detalje kako da Te ljubim. U svojim neprijateljima?
Kako da Ti odgovorim kad mi otkrivaš prijatelje? Što je hitnije, afirmirati Tvoje odraze ili strpljivo podnašati provokacije? Ti mi daj riječ u pravom času, točno u tisućinki sekunde jer tada je naša jednost najjača, najvidljivija, najprodornija.
Kajem se od sveg srca i zato nastojim biti konstruktivna. Nismo učili jezik ljubavi Tvoje pa moram iznalaziti svaki izražaj jer nas posvuda zasipaju  govorom mržnje koji proizlazi iz sve težih besmislica. Negativom pokušavamo izraziti ono malo pozitivnosti koja se teško probija kroz solidarnu šutnju. Želim dati svoj doprinos u ljubavnom pravopisu i jezikoslovlju. Samo se pozitiva i konstruktivnost može nazvati logikom jer ima smisla do kraja, do najsitnijih čestica. Tako se može pročitati svaki naslov detaljnije, tako se može obuzdati ludilo euforije i širenje panike jer ako samo solidarno šutimo, prestat ćemo se aktivnije radovati. 30.01 2016. 20:16



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts