Friday, January 22, 2016

Ugovor



Iznad svega drago mi je, važno mi je
da me ljudi vide, a ne gaze
jer se kod njih nešto lažno krije
zbog čega me često zaobilaze.

Iznad svega krivo mi je, dosta mi  je
lijepih bajki, nedovršenih ugovora
koji nisu vrijedni duše postarije
koja ne voli ni čuti neutralna govora

jer je sve to samo krinka, gluma.
Ne može se dugo biti prevarant
jednog zdravog i normalnog uma,
ne može se zaobilaženjem biti garant

bilo čega što se slatko proklamira.
Život ovaj predivan je jer je grub,
jer zahtijeva duši da se ne blamira
nego da od interesa stvara klub,

da pronađe kaplju muke i zrno poštenja
kako govor ne bi bio prepun varke,
kako ne bi bilo razloga za oproštenja
kako ne bi nastajale mnoge čarke.

Moraš znati sve što činiš, sve što nudiš
i sve to što tako olako potpisuješ:
prevaru zbog koje poslije druge kudiš
koji vidjeli su da ih potpisom otpisuješ.

Jednoga će dana tebe slično otpisati
prva duša kojoj budeš vjerovao sve.
Ona će ti bez problema sve potpisati,
a ti više nećeš moći varati zbog nje.
22.01.2016.  20:48





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts