Sunday, April 5, 2015

U Grobu

Pošalji Duha svojega, Isuse Nazarećanine,
jer što je drugo dobra od ta Hrama proizišlo
ako to nije ta Tvoja riječ na Tvojemu drvetu?
Mnoštvo je križeva bilo sred one mrkline,
ali samo je na jednome krvavo trnje pritislo
sva ljudska srca koja se klanjaju Strvetu;

samo je iz Njega šiknula i potekla sveta rijeka
na sav rod ljudski, na zemaljske dimenzije
i na slijepe i gluhe, i na grešnike nijeme.
Samo je ta punina vremena donijela lijeka
za sve što se u jednom grešniku krije,
samo jeTvoja smrt oživjela smisao anateme

koja je odjekivala ovim zagađenim rajem,
kojom si označio nam uzročnika pakla,
jadnog gmaza koji ruši  savršenstvo ljudsko.
Tebe vidjela sam kako vladaš mojim krajem,
dušu si mi otvorio, Tvoja riječ me je pomakla
da Ti uđe skroz do Groba moje biće usko.
05.04.2015 08:39


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts