Thursday, April 16, 2015

Ako te prepoznam

Hoću li te prepoznati, sestro moja, moj brate;
da li ćeš ti meni prije svega prvi pristupiti?
Moram li i ja spoznavati te i te ljude koji pate
i ne žele mi se ničime za sada priključiti?

Znat ću sigurno sve ono što me boli, vrijeđa
jer tu smrt ja, na žalost, prepoznajem,
ali znam da ljubila sam i mladih i pređa,
i sada još uvijek sve o njima doznajem.

Poznat ću ih po njihovoj biti i osobnosti
jer im nema toga jedinstvenoga stila
nigdje drugdje do li u sposobnosti
da mi dirnu žicu što se samo njima otkrila.

Poznat ću ih po tom jedinstvenom stavu
i po stajalištu s kojeg gledaju na mene.
Isti takav odnos daje spoznatljivost pravu,
samo jedna je relacija, drugo sve su sjene.

Ako te prepoznam, ako te naslutim,
prva ću ti prići da me jasno mogneš razabrati.
Nije samo pitanje u onome što ćutim,
potrebno je većma u Bogu se sabrati.
16.04.2015. 08:34


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts