Thursday, April 23, 2015

Služba riječi

Ostanite, ne slušajte nego poštujte me,
budite u ljubavi i sili odozgo,
ne odlazite daleko od uskrsloga sjaja
jer ja za vas molim, počujte me
više srcem svojim nego mozgom,
ja vas držim usred izobilja raja.

S vama blagovati želim večeru novu,
vino novoga života i zalogaj hrane
koji dovest će vas u to savršeno stanje
gdje vam tijela grešna moga duha zovu
da vam sva posveti djela i sve dane
ako samo poželite svojih ovisnosti manje,

ako već vam dostalo je stalna umiranja,
ako umorni ste, žedni pokraj baruština
punih smrti, natjecanja i gorčine.
Od mene vam počinju sva uviranja,
kod mene vam živi konačna suština,
suprotna od svjetovne pličine

u kojoj se se davi srce ljudsko i bubrezi
jer je bludno tijelo, pohlepno za srećom
što je nikad nema, niti zadovoljstva;
samo s Duhom Božjim ako ste u sprezi,
imat ćete ljubav duše koja postaje sve većom,
što je bliža kruhu Kristova ustrojstva.

To vam večera je Gospodnja,
to je zajedništvo svijesti što se širi
u obliku riječi koja otvara i srednje uho.
To je kršćanska ophodnja
po svem svijetu, ma gdje da proviri
ono novo duhovno žrtveničko ruho.
23.04.2015. 07:21


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts