Monday, October 21, 2019

Sjeme vječnog dana



Još je noć, još je noć, Bože moj,
gdje ću Tebe proslaviti prije dana,
prije jutra snažna gdje je poklič Tvoj?
Kako da pričekam da Te slavi zora rana,


kako da Ti uzde držim tamna mraka
po kojemu prosipa se rosa hladna
kad Ti kriješ jutro svijetlo ispod fraka,
kad u Tebi jedino je pjesma skladna?


Bože moj, Bože moj, još je hladna noć,
kao pjesnik čekam Tvoju stražu
koja ima to strpljenje i molitve moć;
kao straža pjevam molitvu najdražu.


Nit' se čuju ptice, niti zvijerima se ne da
budit' prije jutra pozaspala tijela,
samo Tvoje Tijelo žuri da se preda,
svima sada stiže samo Tvoja Duša bijela.


Svakog jutra, svakog Božjeg dana
pjevam Tebi, Kriste, pjesmu zahvalnicu!
Tvoje sjeme ne silazi s moga dlana,
Tebi predajem ja dušu svoju, nestalnicu,


da načiniš novo sve od mene
kao što si zauvijek promijenio moj svijet,
da otkloniš svake noći smrtne sjene,
da iznova vidim Tvoj nebeski let


s kojim ćeš me jednom ponijeti sa sobom
kad odslužim si zemaljsko vrijeme.
Tada, svijetla, slavit ću taj život s Tobom,
vječnog dana proklijat će vječno sjeme.
21.10.2019. 04:44







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts