Wednesday, October 9, 2019

Prljavo bijele ruže



Spustila sam opet neprolazu
prljave i bijele ruže
što su stajale me kao zlato skupo.
Pustila sam kapi na obrazu
neka peku, neka žuljaju me kao uže
dok mi ovaj svijet izgleda tako tupo.


Nema šanse da načinim note
ili stihove za ovaj ili onaj svijet,
samo one što se tebi donose na dar
kada tražiš nešto bolje, moj živote,
kada čekaš na svoj laki let.
Nismo bili stvoreni mi zato da bi bili par.


Nemam vremena za određene datume
i za nepotrebne obljetnice točne
kojima se svijet bilježi
da bi pronašao svoje fatume,
da bi ponio si dane dugoročne
dok mu stvarni okus bježi.


Prljave me ruže bijele
jedine još nose ovim putima
jer sam u njih ulagala sve
pa su ostale još sasvim cijele
da ti mire u tim tvojim skutima
modro-bijele zapjenjene obale.
09.10.2019. 15:02

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts