Sunday, October 27, 2019

Konjanik iz magle




Tvoj mi je dan, Konjaniče slavni,
kao brdo magle koja jesen promovira,
kao maslinovo drvo, plod pradavni
što za mene samo svoju melodiju svira


i ne čuje nitko drugi moje smiješne veze
do li Onaj koji mi ih obilato dade
da ne lutam sama poljima od ove bijele jeze
već da čujem mirise ozona i mirise nade.


Stići će do mene glas Mediterana
u kojem se Tvoja, Isukrste, slava kupa,
proći će i meni magla rana;
sjajit će se u tom Domu klupa


od sve te presjajne dražesti i slave
kojima obasipaš me jutarnjoj hladnoći
da bih spoznala sve riječi, iskrene i prave,
da bih zaplovila lađom u jasnoći.


Smiluj se meni, milosrdni Konjaniče,
kad upitam gdje su vrata pokajnika
pa mi predaj dah od slave koja niče
kao radost Tvoja radi povratnika.
27.10.2019. 07:10

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts