Friday, October 11, 2019

Mirna savjest



Pamtila sam sve detalje
dok se nije raspala ta slika
što je pred sobom ja držim.
Starost me je odvela u dalje
gdje mi nije važno ime lika,
niti koliko se u životu pržim.


Nije važno ništa osim stanja
što ga nosi savjest na ramenu svome,
ona ta je koja svime ravna.
Uzalud mi zlatna zdanja,
uzalud me pratiš na tom putovanju mome,
ja sam samo jedna ljuska davna.


I tako je svejedno jesam li na javi
ili sam na vrancu koji oblacima stasa,
jednako me savjest nosi.
Priziv savjesti je onaj duh moj pravi,
stvar privatna i moja, ali vrijedna spasa
jer me u trenutku radosno pokosi.


Nikakav mi zakon sad ne vrijedi
kada savjest moja djeluje i čini,
kad se ona zove svojim imenom
koje nikada u duši mi ne blijedi.
Bilo da su mlaka djela ili zločini,
ona sve bilježi mojim krimenom.


Zato mir se njezin platiti ne može,
zato ona daje izobilje roda
od kojega duša cvate.
Mirna savjest, to si Ti, moj Bože,
poput laka jedra laka broda
gdje se golubice uvijek vrate.
11.10.2019. 01:14





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts