Sunday, October 27, 2019

Melodija ljudskog roda



Vjerno srce moje postade,
čisto poput stakla prozirnoga,
zloduh stari iz mene iziđe.
Nove klijetke meni se izgrade,
širom otvoreno sve za Boga
da i anđeo mi bliže priđe.


Snažna anđeoska krila
odnose me put mojih vidika,
makar mrače se sve svijeće,
makar sve sam želje skrila
daleko od očinskoga lika
u kojemu život se susreće


jer ja želim vidjeti te plode,
svu tu slavu koja u mene je stala
kao da ja nisam sva od blata,
kao da ja činim da i riječi rode.
Odavno je bilo da me mati zvala,
a sada preda mnom sve od zlata.


Otišla sam dalju i ostala tu,
odnijeli me vjetroviti zvuci
jer da vjere nema koja služi,
tko bi znao za melodiju
kojoj anđeo me moj pouči,
prema kojoj samo duh se pruži?
27.10.2019. 18:18

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts