Wednesday, January 24, 2018

Srce milosrdno


Milost Srca sveta sada mene poji,
Bog i Njegov čovjek pružaju si ruke,
zajedno se smiješe, hodajući šetalištem,
vrtovima koje samo za nas On uzgoji
u svom Srcu milosrdnom, Srcu Muke
što Ga ljudsko srce moje nađe talištem.

Iskreno se pokloniti s poštovanjem
Pravedniku otvorena sveta dlana,
koji mene, tinja, tihu vatru, spasi
kada svijet je snubio me otrovanjem,
isto mi je kao u slobodi lijepa stana
prebivati s Njime dok mi riječi krasi.

Bog i čovjek u ljubavi Istina su sveta,
to je moga bića puno dostojanstvo
gdje se dijeli izobilna moć da se podijeli
Istina u ljubavi širom cijela svijeta
kako naraslo bi Srce kao prostranstvo
za sva ona bića da bi stanove si požnjeli

jer je Srce znak za ljubavne prostore,
jer su Bog i čovjek zajednička Istina,
jer sloboda Istinu u ljubavi predstavlja.
Stoga naše molitvene ruke čine mostove,
stoga srca postaju nam najveća intima,
stoga tako ispružena ruka Boga si pribavlja.
‎srijeda, ‎24. ‎siječnja ‎2018. 16:56:08

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts