Tuesday, May 23, 2017

Sjetva lišća


Osjećam se od pjesništva,
osjećam se kao list na vjetru
koji kao da bi van,
tamo gdje je zaklon dvorišta.
Lišće ima svoju sjetvu
kao što je ima cvjetak ran.

Kad po lišću hodam
kao da po mojoj duši gaze
ptice lake što im lišće prhti.
Kad se prignem, kad se šušnjem odam,
ptice smjerno mi prilaze,
duša moja zatreperi, drhti.

I bez lišća, i bez ptica
gdje bi moja hrabrost bila,
što bi tada duši bilo zgodno?
Možda ne bih bila kukavica,
možda duši šuštila bi svila
čiji šušanj ne dolazi plodno.

Možda ne bih niti znala 
za sve tajne parkova i šuma,
sve što pričaju i šalju dalje;
možda ne bi niti zvijezda stala,
možda ne bih stigla do tog druma
koji vodi uvijek nekamo na priobalje,

prema oceanima pod kišama i snjegovima.
Kada lišće zatreperi,
vjetar nosi mirise do mene
u kojima čitav svijet postoji,
i pod zemljom, i na lednim bregovima,
i tamo gdje moja stopa na tom lišću stoji.
‎utorak, ‎23. ‎svibnja ‎2017.  02:01:36

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts