Wednesday, May 17, 2017

Prijatelju na krvavoj rijeci


Prijatelju moj, ovom svijetu tako udaljen,
na ovoj rijeci krvi izgubljen,
ne vraćaj se amo kao neki plijen,
samo se vrati k sebi jer si obljubljen.

Kako je lijepa zima i smrznuti snijeg,
hladni bjelkasti oblaci od srebra
što su nalik osmijehu, izrasli k'o stijeg
kao što izraste Eva s Adamova rebra.

Prijatelju, uvijek jedini, zaboravljeno ljeto
što se ne da nit naslutiti od premnoge krvi,
tvoje nebo sad se pretvara u vino sveto,
tvoje čemprese sad strašna zima mrvi.

Ogoljele su davno ove grane bjelogorice
i ovaj šaš kraj rijeke kao da je s istoka,
a ti si mi još i dalje nego crne ptice
koje paraju tu krv kao koplje s boka.

U daljini munje pale visove i drveće
dok se crna krila spajaju u masu;
zajedno sad kao ugljen gore, kao svijeće,
a netko je ipak načinio ravnu trasu

koja nikamo ne vodi sred krvave rijeke
od koje se nebo zarumeni poput ruže.
Nestao je ovdje čovjek, samo kapi meke,
ne dopuštaju ni rukama da se dalje pruže.

Prijatelju, već odavno ne čujem o tebi,
sve sam više sama, sve su jače moje vene; 
vrati mi se, prijatelju, vrati se barem k sebi
već da odem i ja od te rijeke, hladne i crvene.
‎srijeda, ‎17. ‎svibnja ‎2017.  14:36:28

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts