Tuesday, June 14, 2022

Srce u nebu


 

Moja je Domovina kao bajka

u tom milosrdnom Srcu Isusovu.

On me rodi kao Kralj i Majka,

daruje talente, vodi lijepu zemlju ovu



gdje za svakog ima mjesta,

gdje se svakome sloboda smiješi,

gdje je uvijek otvorena cesta

ako prođe netko, makar i sagriješi.



Ovdje Prečista je duša naše Djeve,

što će uzeti pod okrilje svoje

svakoga zazivatelja, stvorena od pljeve,

da ga vodi preko svete zemlje moje,



ispunjene mnogim pjesnicima,

napunjene slavom Duha, Krista;

bremenite čvrstim ratnicima

od kojih i nebo ovdje uvijek blista.



Život mi je, Majka, Istina i Put

kojim sigurno u Nebo stiže,

makar tvrd je i žuljevit, gorak ili ljut;

zato sretnu me do sebe diže.



Najljepša je u dubini i širini,

dobrodošla svakome tko nešto traži

tamo, u daljini i u nebeskoj visini

gdje sve putnike za Krista blaži



i gdje svako srce nam posveti,

ma gdje bilo, i bez one tvrde sile.

Ona samo se u kraljevstvu nebeskom sveti,

nigdje drugdje njene stope nikad nisu bile.

14.06.2022. 10:06





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts